مقالات آرشیو خبر ها
دیب-ژوکیچ ، معجون دلپذیر جنگندگی و زیبایی شناسی

دیب-ژوکیچ ، معجون دلپذیر جنگندگی و زیبایی شناسی

یوونتوس منتظر است در هفته های پیش رو قهرمانی 5ـمش را مسجل کند و بخش مهمی از موفقیت هایش مدیون زوج جدید تهاجمی اش می باشد. اگرچه یووه این فصل تغییراتی در خط حمله اش داد، ماریو مانژوکیچ و پائولو دیبالا توانسته اند زوج موفقی در جلوی زمین برای بانوی پیر تشکیل بدهند.

 

تحلیلی از فابیانا دلاواله، گاتزتا دلااسپورت

 

مهاجم کروات، سخت کوش است و روح جنگجویش را به نمایش می گذارد ، اگرچه ممکن است سبک او چشم نواز نباشد, اما مفید و موثر است. هم تیمی جوانتر و آرژانتینی اش خلاق و زیبایی شناس است، به خصوص اگر به او فضا بدهید. هر دوی آنها اولین بازی رسمیشان را در پیروزی 2‐0 یوونتوس برابر لاتزیو در سوپرکاپ ایتالیا، آگوست 2015 به ثبت رساندند، مانژوکیچ گل اول را زد و دیبالا چند دقیقه بعد تیر خلاص را وارد پیکر عقاب ها نمود.

 

32 گل و 14 پاس گل حاصل مجموع تلاش های این دو در تمام رقابت های این فصل بوده است 

 

روز چهارشنبه آنها در خط حمله به شکل ثابت وارد زمین شدند و در برد 3‐0 تیمشان در خانه ستاره های میدان بودند. مانند مسابقه ی سوپرکاپ، یار کروات گل اول را زد و زوج چابک آرژانتینی اش دابل کرد که یکی از روی نقطه ی پنالتی بود.

 

ماریو از وقتی به تورین آمده است 12 بار برای تیم تورینی گل زنی کرده که 9 تایش در سری آ‌ بوده است، اگرچه او قرار بود جایگزینی برای ستاره ی آرژانتینی سابق یووه کارلوس توز باشد، اما هرگز گلزن بالفطره نشان نداده اما در عوض در لحظات حساس گل های حیاتی برای سیاه و سفیدها زده است.

 

دیبالا این فصل 20 گل زده که 16 تایش در سری آ بوده است، او همین الان هم بیشتر از باجو و ترزگه در سال اولشان گلزنی کرده و با پلاتینی و ابراهیمویچ برابر شده است. 4 بازی مانده، پس به احتمال زیاد می تواند از رکورد گل های زده ی توز در سال اول حضورش در تورین جلو بزند، کارلیتوس فصل 2013‐2014 را با 21 گل در تمام رقابت ها به پایان رساند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: